5-jaars controleafspraak

• Maak een afspraak in één van onze hoorcentra of bij u aan huis. Bent u al bekend bij ons, dan zien wij uiteraard direct naar welke vestiging u altijd gaat
  • Wij kijken uw hoortoestellen volledig na en vervangen eventueel onderdelen die defect zijn
  • Indien nodig stellen we direct uw hoortoestellen weer wat bij
  • U kunt voorlopig weer even door met uw huidige hoortoestellen
  • U kunt uiteraard ook vrijblijvend testen wat nieuwe hoortoestellen u te bieden hebben

Neem contact met mij op

Vul dit formulier in en één van onze audiciens neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Bericht toevoegen

• Audicien aan huis door heel Nederland
  • 60 dagen gratis uitproberen
  • 11 IntoEars hoorcentra
  • Altijd 5 jaar volledige garantie
  • Alle merken hoortoestellen
  • Audiciens op de klantenservice
  • Online aanpassen van hoortoestellen

Informatie

Maak een afspraak in één van onze 11 hoorcentra of bij u aan huis. Onze hoorcentra zitten in Rhoon, Krimpen a/d IJssel, Brielle, Hoogvliet, Tilburg, Eindhoven, Someren, Maastricht, Almelo, Hoogeveen en Leeuwarden. Wanneer u reeds in ons klantenbestand staat weten wij uiteraard bij welke vestiging u klant bent. Vul het formulier op deze pagina in of bel ons op 085-4863743

OogvoorOren.nl is dé audicien aan huis in Nederland. Onze gediplomeerde audiciens komen hoortoestellen persoonlijk bij u thuis afstellen, waar in Nederland u ook woont. Onze audiciens hebben dezelfde professionele apparatuur als in normale vestigingen, maar dan mobiel. Direct contact opnemen? Vul het formulier op deze in of bel ons op 085-4863743

Een audicien aan huis is dé uitkomst voor iedereen die hoortoestellen draagt of gaat dragen. U heeft geen gedoe meer met het openbaar vervoer, files of wachtrijen. Het toestel wordt altijd in een vertrouwde omgeving afgesteld en u kunt uw hoortoestel direct uitproberen.

Kennismakingsgesprek
U kunt ons bellen voor een kennismakingsgesprek zodat we een hoortest bij u kunnen doen. Als we bij u thuis geweest zijn, zal de audicien aan de hand van de hoortest en uw eisen en wensen een hoortoestel zoeken dat bij u past. Tijdens het adviesgesprek wordt besproken welke toestellen het beste bij u passen.