De Oticon OPN binnenkort ook als onzichtbaar hoortoestel verkrijgbaar

Sinds de lancering in 2016 behoren de Oticon OPN hoortoestellen tot de beste die er te verkrijgen zijn. Deze waren te krijgen in een variant met de luidspreker in het oor en een variant met een luidspreker achter het oor. Binnenkort komen echter ook de maatwerk (/custom) modellen op de markt waaronder een onzichtbare Oticon OPN

Nieuwe varianten
De nieuwe varianten die straks leverbaar zullen zijn zijn een IIC (invisible in canel), een CIC (completely in canel), een ITC (in the canel) en twee ITE's (in the ear). Hierbij is de IIC de kleinste (onzichtbare) variant en de ITE's zijn de grootste varianten.

Verschil in functionaliteiten
Hoe kleiner het hoortoestel hoe minder ruimte er is voor technologie. Zo beschikken de kleinste varianten (IIC en CIC) over één microfoon, kunnen geen 2.4 Ghz streamen en hebben geen 'NFMI' technologie aan boord (is optioneel bij de CIC). Hieronder kunt u zien welke functionaliteiten bij welke uitvoering beschikbaar zijn.

De uitvoeringen in detail
U kunt de verschillende uitvoeringen in detail op onze website bekijken. Wij maken op onze website onderscheid tussen de IIC, CIC en ITE en de prestatieniveaus OPN 1, OPN 2 en OPN 3. Op basis van uw gehoorverlies en uw wensen kiezen we de exacte uitvoering.

> Klik hier voor de onzichtbare Oticon OPN 1 IIC
> Klik hier voor de onzichtbare Oticon OPN 2 IIC
> Klik hier voor de onzichtbare Oticon OPN 3 IIC
> Klik hier voor de Oticon OPN 1 CIC