De Oticon Siya: made for iPhone-hoortoestellen mét vergoeding

Oticon introduceert een nieuw, uitgebreid assortiment hoortoestellen van topkwaliteit: Oticon Siya. Het assortiment varieert van hoortoestellen voor ernstig tot zwaar gehoorverlies. Oticon Siya draait op het snelle Velox platform en bevat een krachtige chip die geluid 50 keer sneller verwerkt. Dat betekent uitstekende geluidskwaliteit en een batterij die extra lang meegaat dankzij de 2,4 GHz Bluetooth® Low Energy technologie. Wat ook heel mooi meegenomen is: de hoortoestellen komen in aanmerking voor een vergoeding.

Geluidskwaliteit waar je u tegen zegt
Horen doen we met onze hersenen, niet met onze oren. Met deze filosofie ontwerpt Oticon hun hoortoestellen. Ze kijken wat de hersenen nodig hebben om geluid te begrijpen. Dit zorgt voor een fantastische geluidsbeleving. Oticon Siya bevat een krachtige chip; deze kracht is terug te horen in de geluidskwaliteit. De Siya draait op het snelle Velox platform. Hiermee is het in staat een analyse van het omgevingsgeluid te maken. De hoortoestellen passen zich snel aan in verschillende luisterscenario’s en dempen storend geluid. Oticon Siya vangt natuurlijke geluiden op en versterkt deze, waardoor spraak beter te verstaan is. De nieuwe hoortoestellen helpen u te concentreren op wat u wilt horen. Hierdoor kunt u gemakkelijker gesprekken volgen tijdens lawaaierige feestje of drukke meetings.

Verbind de Oticon Siya aan uw iPhone
Oticon Siya zijn made for iPhone-hoortoestellen. Dit betekent dat de toestellen moeiteloos gekoppeld kunnen worden aan uw telefoon. Zo kunt u eenvoudig uw favoriete muziek rechtstreeks naar uw hoortoestel streamen en uw hoortoestel gebruiken als stereoheadset voor het voeren van telefoongesprekken. U kunt het volume aanpassen en vooraf gedefinieerde omgevingsinstellingen activeren. Dat laatste zorgt ervoor dat u uw gehoorapparaat niet opnieuw in hoeft te stellen als u een lawaaierige omgeving binnenloopt. De iPhone 4S en alle nieuwere modellen zijn geschikt om uw made for iPhone-hoortoestel aan te verbinden.

Tal van functies en accessoires
Er zijn tal van functies en accessoires beschikbaar voor de Siya. Zo kunt u met de Oticon ON App het volume regelen, programma’s wijzigen en de batterijstatus bekijken, handsfree telefoongesprekken voeren met de ConnectClip en stereogeluid van de tv rechtstreeks naar uw hoortoestel streamen met Streamer Pro.

Met vergoeding én gratis uitproberen
Bent u enthousiast geworden na het lezen van dit blog? Dan bent u vast blij om te horen dat de hoortoestellen ook nog eens binnen de vergoede hoorzorg vallen. Wilt u de Oticon Siya toestellen uitproberen? Dat kan! Neem contact met ons op via de contactpagina of bel gratis en vrijblijvend naar 085-4863743. Wij helpen u graag.

Geschreven op: 18/10/2018