De Oticon Xceed: Super Power hoortoestel voor ernstig hoorverlies

Het krachtigste hoortoestel van Oticon op dit moment is: De Oticon Xceed. Dit nieuwe hoortoestel voor mensen met ernstig hoorverlies is door toepassing van nieuwe technologie zeer krachtig bevonden, waardoor de luisterervaring beter wordt. Het hoortoestel is beschikbaar in twee uitvoeringen: De super power en ultra power.

De luisterervaring
De luisterervaring van de gebruikers met ernstig hoorverlies moet via de Oticon Xceed verbeterd worden. Dit wordt toegevoegd via de ‘OpenSound Navigator’. Hierdoor kan het hoortoestel meer toegang tot spraak geven binnen onrustige omgevingen en vergt het minder luisterinspanning van de gebruiker.

Minder feedback
Het vervelende fluitende geluid dat optreedt wanneer een object of iemand in de buurt van u en uw hoortoestel komt, wordt feedback genoemd. De Oticon Xceed moet deze geluiden doen voorkomen via ‘BrainHearing’. Dit zorgt ervoor dat het hoortoestel sneller bij uw hersenen komt, waardoor de gebruiker kan genieten van heldere spraak.

Connectiviteit
De Oticon Xceed kan via draadloze verbinding probleemloos verbinding maken met elke hedendaagse smartphone. Dit biedt toegang tot het direct streamen met verschillende bluetooth apparaten, zoals televisie. Het geluid kan richting beide oren gestreamd worden.

Geschreven op: 10/09/2019