Espria Ledenvereniging start samenwerking met Oogvoororen.nl

Espria Ledenvereniging, die nauw samenwerkt met Espria zorgonderdelen Icare, Evean en Zorggroep Meander, gaat per heden een samenwerking aan met Oogvoororen.nl voor hoorzorg aan huis. De ruim 320.000 leden en 17.000 zorgverleners van het concern kunnen straks voor een hooroplossing terecht bij Oogvoororen.nl.

Ideale oplossing
Zo biedt Oogvoororen.nl de ideale oplossing als audicien aan huis voor mensen die geen hoorwinkel kunnen of willen bezoeken en toch behoefte hebben aan een hooroplossing. Bij Oogvoororen.nl kunnen leden zelf bepalen hoe zij geholpen willen worden: in een hoorcentrum, thuis of op afstand.

Een goede match
De vereniging is er voor iedereen die hulp kan gebruiken om zichzelf beter te redden. Om de leden hierbij te ondersteunen biedt zij hen korting aan op diverse producten, zoals maaltijdservice, persoonsalarm en belastingservice. De ledenvereniging werkt enkel samen met partijen die voldoen aan een bepaalde mate van kwaliteit en service. Oogvoororen.nl past hier perfect tussen.

Espria Ledenvereniging zegt over Oogvoororen.nl dat ze aanvragen snel in behandeling nemen en dat leden goed en klantvriendelijk worden geholpen. Het feit dat zij hoorzorg aan huis leveren, is zeker van toegevoegde waarde. Leden profiteren van speciale ledenacties.

Over Espria
Espria Ledenvereniging is onderdeel van zorgconcern Espria dat zorg biedt aan kwetsbare mensen. De verschillende zorgorganisaties in de Espria groep bieden verpleging, verzorging, thuiszorg, geestelijke gezondheidszorg jeugdgezondheidszorg, zorg aan mensen met verstandelijke beperking en zorg op afstand met behulp van technologie.

Geschreven op: 28/03/2019