De impact van het Corona-virus is gigantisch en treft ons allemaal, dus allereerst hopen wij dat u en uw dierbaren in goede gezondheid verkeren. Wij hebben even gewacht met uitgebreid communiceren naar onze klanten vanwege het ontbreken van richtlijnen voor onze branche, maar die zijn er nu. Zolang het kan en mag blijven wij ons werk, met de grootst mogelijke voorzichtigheid, uitvoeren. Zo kunnen wij in ieder geval bijdragen aan de kwaliteit van communicatie van onze klanten in een periode waarin dat gigantisch belangrijk is.

Naast de landelijk geldende maatregelen voeren wij zelf ook aanvullende maatregelen door om de gezondheid van u, onze medewerkers en onze overige klanten te waarborgen;

• Wij werken vanaf nu uitsluitend op afspraak, binnenlopen bij de vestigingen is helaas niet meer mogelijk
  • Om te voorkomen dat er veel mensen tegelijk in een vestiging zijn, zijn per direct alle inloopspreekuren komen te vervallen. Mochten uw hoortoestellen dringend service nodig hebben, maak dan een afspraak
  • Bezoeken in verzorgingstehuizen zijn helaas niet meer toegestaan
  • Wij verzoeken u om geen afspraak te maken, dan wel uw afspraak af te zeggen als u ook maar milde verschijnselen van verkoudheid (neusverkoudheid, hoesten, niesen, keelpijn of koorts of in één van de risicogebieden bent geweest) vertoond. Wanneer u met klachten op de vestiging verschijnt zullen wij u verzoek huiswaarts te keren, wij willen hier geen enkel risico mee lopen
  • Wanneer u een afspraak heeft vragen wij u om alleen de spreekkamer in te gaan met de audicien, dus als het kan zonder eventuele familieleden
  • Wanneer u beschikt over online aanpasbare hoortoestellen, probeer een eventuele bijstelling van uw hoortoestellen dan digitaal en op afstand te laten verlopen
  • Al onze medewerkers met lichte klachten blijven thuis, u treft dus enkel collega’s die nog helemaal klachtenvrij zijn
  • Wij nemen het advies van het RIVM om met een minimale afstand van 1.5 meter van elkaar te blijven zeer serieus, wij nemen hier treffende maatregelen voor
  • Naast alle hygiënevoorschriften vanuit het RIVM werken wij met latex handschoentjes die wij ook slechts één keer per klant gebruiken
  • Wij verzoeken u in de vestigingen zo min mogelijk oppervlakten aan te raken en afstand tot onze audiciens op 1.5 meter te houden

Uiteraard houden wij de situatie nauwlettend in de gaten. Wanneer de omstandigheden veranderen kan het zo zijn dat wij direct aanpassingen doorvoeren aan ons beleid. De gezondheid van u en onze medewerkers staan bovenaan.

Batterijen en onderhoudsproducten
Dit beteken ook dat u momenteel niet voor batterijen, domes, filters of onderhoudsproducten bij de vestigingen terecht kunt. Deze kunt u via onze webshop bestellen;

Mocht u verder nog vragen hebben met betrekking tot uw hoortoestellen of uw gehoor neem dan gerust contact met ons op. Wij wensen u enorm veel gezondheid.

Geschreven op: 25/03/2020