Ledenvereniging Thebe Extra start samenwerking met Oogvoororen.nl

Samenwerking met Ledenvereniging Thebe Extra

Wij zijn erg blij om te kunnen melden dat we vanaf heden een samenwerking zijn aangegaan met Ledenvereniging Thebe Extra. Ledenvereniging Thebe Extra is er op gericht de 104.000 aangesloten huishoudens beter voor zichzelf en voor elkaar te laten zorgen. De leden van Ledenvereniging Thebe Extra kunnen straks voor een hooroplossing terecht bij Oogvoororen.nl.

Een goede match

Ledenvereniging Thebe Extra wordt als partner in de omgeving als vertrouwenwekkend gezien. Zo is Ledenvereniging Thebe Extra samenwerkings- en gesprekspartner van diverse gemeenten, welzijnsinstellingen en zorgorganisaties. Thebe Extra is kritisch op zijn samenwerkingspartners en dat geeft vertrouwen voor de toekomst. Zij kijken in samenwerkingspartners naar een duidelijke toegevoegde waarde voor zijn leden om hiermee onderscheidend en van toegevoegde waarde te kunnen zijn zodat zij een unieke dienstverlening weg kunnen zetten.

De ideale oplossing

Oogvoororen.nl voldoet volgens Thebe Extra aan deze doelstelling door gehoorzorg naar de leden toe te brengen. Bij Oogvoororen.nl staat zelf kiezen in product, merk en service hoog in het vaandel. Zo kunnen leden ervoor kiezen geholpen te worden in een hoorcentrum, thuis of op afstand. Ook het transparante aspect waarbij de leden zelf hoortoestellen kunnen vergelijken op features en prijs wordt als prettig ervaren.

Voor de Leden heeft Thebe Extra een mooie samenwerkingsovereenkomst afgesloten waarmee u als lid een extra korting geniet. Bekijk de website van Thebe Extra op www.thebe-extra.nl voor meer informatie.

Geschreven op: 25/05/2020