Oticon’s KAIZN™ is 's werelds eerste persoonlijke assistent voor uw oren

Met KAIZN™ verlegt Oticon de grenzen van hoortoestelmogelijkheden. Zoals Spotify nieuwe liedjes aanbeveelt op basis van uw eerdere luistergedrag, zo voorspelt KAIZN™ uw luistervoorkeuren. Uw instellingen worden automatisch aangepast voor een geoptimaliseerde luisterervaring. De app gebruikt kunstmatige intelligentie om voortdurend te leren en zich aan te passen aan de behoeften van de gebruiker. Oticon productmanager Michael Porsbo: "Oticon is een pionier in het gebruik van kunstmatige intelligentie in de audiologie-sector, met een langdurige toewijding aan innovatie en excellentie in technologie die het gehoor en de algehele kwaliteit van leven verbetert voor mensen met gehoorverlies."

Een gehoorapparaat dat u leert kennen
Oticon KAIZN™ communiceert met Oticon Opn hoortoestelgebruikers door gegevens te verzamelen en te analyseren. Zo leert de tool het gedrag en de luistervoorkeuren van een hoortoestelgebruiker kennen. Vervolgens geeft de app real-time aanbevelingen en aanpassingen. De app communiceert op belangrijke momenten met hoortoestelgebruikers om hun intentie te leren kennen.

Automatische aanpassingen voor een optimale luisterervaring
KAIZN™ herkent wanneer u een lawaaierige omgeving, zoals een luid restaurant, binnengaat. Hij neemt contact op met de hoortoestelgebruiker via een pushmelding om te vragen of de gebruiker 'focus' of 'comfort' nodig heeft. Vervolgens past hij de instellingen van het hoortoestel aan. Na verloop van tijd kan de app veranderingen automatiseren op basis van validatie en feedback van de gebruiker en Opn-instellingen automatisch aanpassen als de gebruiker in vergelijkbare geluidsomgevingen terechtkomt.

De Oticon KAIZN™ zal in 2019 beschikbaar zijn. Wilt u het hoortoestel als eerste proberen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina of bel naar 085-4863743.

Geschreven op: 15/11/2018