Phonak lanceert Phonak Marvel: het eerste Bluetooth-hoortoestel

Phonak lanceert eind november haar nieuwste hoortoestel: Phonak Marvel. Een eersteklas hoortoestel zoals we van Phonak gewend zijn, met verassende nieuwe functies. Marvel is voorzien van de beste geluidskwaliteit en de nieuwste technologie. Met het nieuwe hoortoestel kunt u handsfree bellen en moeiteloos rechtstreeks verbinding maken met uw tv, smartphone of ander Bluetooth-apparaat.

Bluetooth-verbinding met smartphones en andere apparaten
Momenteel is directe verbinding bij hoortoestellen beperkt tot iOS-apparaten. Nu niet meer! Marvel kan directe verbinding maken via Bluetooth met iOS- of Android-smartphones of andere Bluetooth-apparaten. Dit zorgt ervoor dat het eindelijk mogelijk is om handsfree te bellen zonder dat er een extra accessoire nodig is. Het hoorapparaat biedt fantastische stereo-geluidskwaliteit. Als u tijdens het muziek luisteren gebeld wordt, schakelt de audio naadloos over naar de oproep. Ook is het mogelijk het hoortoestel met persoonlijke assistenten – zoals Google Assistent, Siri en Alexa – te integreren.

Uitmuntende geluidskwaliteit – ook tijdens het streamen
Naast het oplossen van het mono-geluidsprobleem, introduceert Phonak met Marvel ook de Binaural VoiceStream Technology™. Deze technologie zorgt ervoor dat de volle audiobandbreedte zonder vertraging naar beide hoortoestellen wordt gestreamt. Gebruikers ontvangen een uitzonderlijke geluidskwaliteit, betere spraakverstaanbaarheid en minder luisterinspanning in rumoer, en hebben tegelijkertijd toegang tot de nieuwe functies. Met de nieuwe AutoSense OS 3.0 biedt Marvel tevens de hoogste kwaliteit geluidsstreaming. Het hoortoestel kan gestreamde spraak- en muzieksignalen automatisch ordenen en past zich aan op verschillende hoorsituaties voor een optimale luisterervaring.

Oplaadbare lithium-ion-accu
Phonak is koploper op het gebied van oplaadbaarheid binnen de hoorsector. Marvel beschikt over een oplaadbare lithium-ion-accu die een hele dag meegaat – zelfs als u de helft van de tijd streamt. De duurzame accu is ontworpen om wel zes jaar mee te gaan.

AirStream™ Technology
Gebruikers kunnen rechtstreeks streamen vanaf Bluetooth-tv’s of gebruik maken van de Phonak TV Connector als de tv niet over Bluetooth beschikt. Dit leidt tot beter spraakverstaan wanneer er achtergrondruis is op tv, of wanneer u naar audio luistert die opgenomen is in een lawaaierige omgeving.

Aanpassen vanuit huis
Marvel hoortoestellen kunnen op afstand worden aangepast door uw audicien. Door gebruik te maken van de myPhonak app kan uw audicien uw hoortoestel real-time aanpassen met behulp van videochat. Audiciens hebben toegang tot de volledige functionaliteit van de programmeersoftware van Phonak. De enige vereiste is dat de gebruiker een smartphone-app installeert om toegang te krijgen.

De Phonak Marvel hoortoestellen zullen eind november beschikbaar zijn. Wilt u het hoortoestel als eerste proberen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina of bel naar 085-4863743.

Geschreven op: 01/11/2018