ReSound lanceert de ReSound ONE

ReSound lanceert op 27 augustus 2020 de nieuwe ReSound ONE hoortoestellen. Deze toestellen komen met een unieke feature; niet alleen de luidspreker zit bij dit hoortoestel in het oor maar óók de microfoon. Doordat ook de microfoon in het oor zit komt het geluid opgenomen op de plek waar het normaal ook zou binnen komen, daarnaast kan de natuurlijke werking van de oorschelp gebruikt worden. Dit zorgt er voor dat de ReSound ONE een geluid kan produceren wat enorm dichtbij uw natuurlijke gehoor ligt.

Naast deze functie heeft ReSound ook een functie genaamd "All Access Directionality" toegevoegd. Deze functie zorgt er voor dat het hoortoestel 360 graden geluid kan waarnemen en stelt u in staat om altijd hetgeen te horen wat op dat moment voor u belangrijk is.

De hoortoestellen van ReSound konden de drager altijd al helpen bij goed spraakverstaan in lastige luistersituaties, daar hebben ze nu de overtreffende trap van gemaakt. De functie genaamd "Ultra Focus" zorgt er voor dat spraak in één-op-één gesprekken nog verder naar voren wordt gehaald en omgevingsgeluid nog verder naar achter wordt gebracht. Op deze manier kunt u nog prima communiceren in héle lastige en rumoerige omgevingen.

Het hoortoestel komt er in eerste instantie in twee kleine varianten; De ReSound ONE M&RIE 61 en de ReSound ONE M&RIE 61 oplaadbaar en in meerdere tech-levels.

Wilt u de eerste zijn die dit revolutionaire hoortoestel kan uitproberen? Neem dan contact met ons op.

Geschreven op: 18/08/2020
  • Bel 085 - 486 3743