Signia introduceert Motion Charge&Go Nx: oplaadbare AHO hoortoestellen

Signia heeft haar assortiment uitgebreid met nieuwe achter-het-oor hoortoestellen: Motion Charge&Go Nx. Dit hoortoestel combineert alle voordelen van Signia Nx met Li-ion draadloos opladen en een naadloze Bluetooth-verbinding. De traditionele hoortoestelgebruikers hebben nu een oplaadbare optie op het Nx-platform. Het veelzijdige toestel is geschikt voor mensen met licht tot ernstig gehoorverlies.

Charge&Go
Gewoon opladen en gaan; dat kan met de Motion Charge&Go. Geen zorgen meer om wegwerpbatterijen die vervangen moeten worden. Het contactloze oplaadsysteem biedt volledig gebruiksgemak. Volgens Signia beschikt de Motion Charge&Go over een oplaadbare Lithium-ion batterij die wel 17 uur meegaat – zelfs als u vijf uur van de tijd streamt. In drie uur is de batterij volledig opgeladen. Moet u snel de deur uit? Bij een oplaadduur van 30 minuten gaat de batterij wel zes uur lang mee.

Verbeterde Bluetooth-verbinding
De Motion Charge&Go beschikt over Ultra HD e2e en een verbeterde Bluetooth-verbinding. Het hoortoestel kan rechtstreeks verbinding maken met uw tv, smartphone of ander Bluetooth-apparaat. Ultra HD e2e is Signia’s eigen systeem. Het zorgt voor uitstekende oor-tot-oor-functies die zelfs bij het streamen van audio of het voeren van een telefoongesprek nog kunnen worden uitgevoerd.

Hoor uw eigen stem op natuurlijke wijze
Own Voice Processing (OVP) zorgt ervoor dat u uw stem weer op natuurlijke wijze kunt horen. Het toestel kan door middel van OVP de eigen stem herkennen en weer een natuurlijke klank geven wanneer u het toestel in heeft. Motion Charge&Go presteert, net als de andere Signia Nx hoortoestellen, zeer goed bij het verstaan van spraak in een rumoerige omgeving.

Audicien op afstand
Motion Charge&Go hoortoestellen kunnen op afstand aangepast worden door uw audicien. Met TeleCare kan uw audicien door middel van een videogesprek uw hoortoestel direct aanpassen. U kunt meteen beoordelen of de aanpassingen voldoende zijn.

Volledige controle met behulp van apps & accesoires
Met de myControl app heeft u de volledige controle in handen. Met de app u instellingen wijzigen en uw hoortoestel volledig naar uw persoonlijke voorkeuren aanpassen. Met StreamLine TV kan het geluid van de tv direct naar uw hoortoestel worden gestreamd. Zelfs het volume van de tv kan kunt u aanpassen via de myControl app.

Wilt u dit hoortoestel gratis en vrijblijvend proberen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina of bel naar 085-4863743.

Geschreven op: 15/11/2018