Signia lanceert de Signia Styletto (Nx) hoortoestellen

Op 27 augustus 2018 heeft Signia haar nieuwste hoortoestel, de Signia Styletto, gelanceerd. Dit hoortoestel kenmerkt zich vooral door haar unieke design. De Signia Styletto is een model wat achter het oor gedragen wordt en waarbij de luidspreker in het oor zit. De Signia Styletto is aanzienlijk strakker vormgegeven dan de hoortoestellen die we normaal zien. Deze zijn vaak druppelvormig uitgevoerd. Ook de keuze voor luxe materialen en gave kleuren maken dit hoortoestel uniek in zijn klasse. Bij de ontwikkeling van de high-end Signia Styletto is ervoor gekozen dit hoortoestel alleen als oplaadbare variant uit te brengen. Zo hoefden er geen concessies gedaan te worden aan het ontwerp.

Lithion-ion batterijen
De Signia Styletto maakt gebruik van lithion-ion batterijen, dezelfde technologie die bij bijvoorbeeld smartphones wordt gebruikt. De bijgeleverde oplader is een doosje, die op zichzelf ook oplaadbaar en portable is. Zo kunt u drie extra oplaadbeurten gewoon meenemen. De batterij gaat volledig opgeladen ongeveer 19 uur mee. De hoortoestellen zijn weer helemaal opgeladen na een oplaadbeurt van 3 uur.

Signia Nx technologie
De Signia Styletto draait op het Nx (Natural experience) platform. Eén van de technologieën die daarbij hoort is de OVP technologie. OVP staat voor ‘own voice processing’. Concreet betekent dit dat het hoortoestel de eigen stem kan herkennen en deze weer een natuurlijke klank kan geven wanneer u het toestel in heeft. Daarnaast presteert het hoortoestel erg goed bij spraakverstaan in een rumoerige omgeving, net zoals de andere Signia Nx hoortoestellen.

Apps & accessoires
Door het slanke ontwerp is er minder ruimte voor technologieën die functies zoals het gebruik van 2.4 Ghz-communicatie bieden. Hierdoor is dit toestel niet direct te koppelen aan de iPhone en zijn er geen accessoires koppelbaar zoals (TV-)streamers of externe microfoons. Wel is er een app beschikbaar om het volume, de programma’s en enkele andere functies te kunnen bedienen. Daarnaast kan er een simpele afstandsbediening gebruikt worden.

Varianten
De Signia Styletto Nx komt er in twee prestatieniveaus;
- Signia Styletto 7 Nx (topmodel)
- Signia Styletto 5 Nx

Wilt u dit hoortoestel gratis en vrijblijvend proberen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina of bel ons op 085-4863743.

Geschreven op: 27/08/2018