Vivent dé zorgexpert van 's-Hertogenbosch en omgeving start samenwerking met Oogvoororen.nl

Vivent één zorgexpert in ’s-Hertogenbosch en omgeving, gaat per heden een samenwerking aan met Oogvoororen.nl voor hoorzorg aan huis. De leden van Vivent kunnen straks voor een hooroplossing terecht bij Oogvoororen.nl

Over Vivent
Vivent is dé zorgexpert in ’s-Hertogenbosch en omgeving. De organisatie telt bijna 1500 medewerkers en ruim 800 vrijwilligers. Zij bieden thuis en vanuit woonzorgcentra de beste zorg. Om de beste zorg te verlenen is communicatie tussen de professionals van Vivent en u de basis voor de beste zorg. In combinatie met kennis, ervaring en technologie helpt Vivent u om het beste uit de dag te halen.

De ideale oplossing
Zo biedt Oogvoororen.nl de oplossing als audicien aan huis voor mensen die geen hoorcentrum kunnen of willen bezoeken en toch behoefte hebben aan een hooroplossing. Bij Oogvoororen.nl staat zelf kiezen in product, merk en service hoog in het vaandel. Zo kunnen leden ervoor kiezen om geholpen te worden in een hoorcentrum, thuis of op afstand.

Een goede match
Vivent is er voor iedereen die de beste zorg kan gebruiken om zichzelf beter te redden. De leden kunnen bij Vivent de manier van zorg ook zelf invullen, wat voor een goede match zorgt met Oogvoororen.nl
Bekijk de website van https://www.viventlangerthuis.nl voor meer informatie.

Geschreven op: 10/09/2019