Phonak Audéo Venture

Phonak Audéo V hoortoestellen worden aangedreven door de nieuwe chip technologie van Venture, die tweemaal de rekenkracht heeft ten opzichten van zijn voorganger en dit zelfs bereikt met een lager stroom verbruik. Hiermee wordt tevens een nieuw automatisch programma geïntroduceerd wat de vervanging van de SoundFlow wordt: AutoSense OS.

• Vier discrete modellen – nieuwe behuizingen versterkt met high-tech composiet materialen voor extra duurzaamheid

• Phonak Audéo V-10 model – onze kleinste RIC heeft nu ook Binaural VoiceStream Technology™ en een drukknop

AutoSense OS

AutoSense OS is het besturingssysteem voor de Phonak Venture hoortoestellen. Het herkent en analyseert de geluidsomgeving nauwkeuriger dan ooit tevoren, combineert functie elementen uit meerdere programma's in real-time om een naadloze luisterervaring te bieden. AutoSense OS maakt zelf gebruik van nog een toonaangevende technologie, genaamd Binaural VoiceStream Technology™. Deze streamt de volledige audiobandbreedte in realtime en bidirectioneel tussen de twee hoortoestellen voor ongeëvenaarde spraakverstaanbaarheid en een betere geluidskwaliteit. Het is klinisch bewezen dat AutoSense OS altijd de beste instellingen selecteert en automatisch de hoorprestaties optimaliseert zodat uw cliënt dat niet zelf hoeft te doen.

Eigenschappen & prestatie niveaus

Phonak Audéo V is beschikbaar in vier prestatie niveau's (Premium - V90, Advanced - V70, Standard - V50, Essential - V30), en drie power levels (xS, xP and xSPplus). De Tinnitus Balance noise generator is in alle modellen beschikbaar. Bij het Phonak Venture platform ligt AutoSense OS centraal. Unique programma's en eigenschappen gebaseerd op deze technologie zijn nu beschikbaar in 4 prestatie niveaus.

Eigenschappen & prestatie niveaus

Kleuren

De Audéo Venture hoortoestellen van Phonak zijn in diverse kleuren verkrijgbaar.
Zo kunt kiezen voor een kleur die goed bij uw haren of huidskleur past of
juist een van de twee modekleuren.

Kleuren

Verschillende uitvoeringen

Phonak Audeo V50 Standard 312
Audéo V50-312 €920,50
Phonak Audeo V70 Advanced 312
Audéo V70-312 €1.079,50
  • Muziek
  • Spraak in veel lawaai
  • Echo block
Phonak Audeo V90 Premium 312
Audéo V90 Premium 312 €1.434,50
  • Muziek
  • Spraak in veel lawaai
  • Echo Block

Accessoires

De Phonak Audéo Venture hoortoestellen bieden u de mogelijkheid om diverse accessoires te gebruiken.

Een van deze accessoires is bijvoorbeeld de Compilot II, met deze streamingaccessoire kunt u via uw hoortoestellen genieten van mobiel telefoneren en van een stereogeluidskwaliteit voor multimedia audio.

De Phonak EasyCall is een unieke draadloze accessoire die nagenoeg elke mobiele telefoon of smart phone kan verbinden met Phonak wireless hoortoestellen.

Zoekt u een accessoire die zorgt voor een digitale draadloze geluidsoverdracht die zorgt voor het beste spraakverstaan tijdens een vergadering (conferentiemicrofoon) of op een verjaardag? Dan is de Roger Pen echt iets voor u.

TV Link II bundel
PilotOne II
€79,00
Bekijk product

Stel een vraag over dit product

Heeft u een vraag over dit product, wilt u meer informatie ontvangen of advies neem dan contact op via onderstaand formulier. Vragen worden altijd behandeld door een audicien zodat u gegarandeerd een antwoord van een expert krijgt.

Herman Langstraat
StAr-gecertificeerd audicien bij Oogvoororen.nl

Over Oogvoororen.nl

Oogvoororen.nl is dé audicien aan huis, wij hebben momenteel meer dan 30 locaties waarvandaan onze audiciens rijden. Dus ondanks dat wij geen eigen winkels hebben kunnen wij toch door heel Nederland, enorm snel hoortoestellen en service leveren. Door deze aanpak zijn wij in staat om A-merk hoortoestellen voor eerlijke, lage, prijzen te kunnen leveren. Bekijk hier onder de video over onze hoe wij precies te werk gaan en waarom we zo voordelig zijn.