Online proefperiode

Via dit formulier kunt u vrijblijvend contact opnemen voor meer informatie over de mogelijkheden voor een online proefperiode.

• We volgen de COVID-19 Richtlijnen voor audiciensbedrijven
  • U probeert vrijblijvend online aanpasbare hoortoestellen
  • De proefperiode duurt 60 dagen
  • U krijgt € 100,- korting bij aanschaf van een set vrije markt hoortoestellen

Vul onderstaand formulier in

Bericht toevoegen

• Audicien aan huis door heel Nederland
  • 60 dagen gratis uitproberen
  • 11 IntoEars hoorcentra
  • Altijd 5 jaar volledige garantie
  • Alle merken hoortoestellen
  • Audiciens op de klantenservice
  • Online aanpassen van hoortoestellen

Informatie

Thuis en dan veilig hoortoestellen op proef dragen? Dat kan! Door alle beschikbare technologie is het nu mogelijk om hoortoestellen volledig online te programmeren en bij te stellen. Zodat u als het ware bij ons bent of wij bij u aan huis. Indien u reeds beschikt over een hoortest kan de hele proefperiode op afstand doorlopen worden. Anders hoeven we slechts één keer fysiek langs te komen voor de hoortest en treffen we alle nodige maatregelen om dit veilig te laten verlopen. De rest van het traject kan door middel van online bijstellingen, mogelijk zelfs gecombineerd met live chat, videobellen of telefonische afspraken afgehandeld worden. Het enige wat u nodig heeft is een goede smartphone, internet en een set van onze online aanpasbare hoortoestellen. Wij vertellen u hier graag meer over.

Geschikte hoortoestellen
Onze online aanpasbare hoortoestellen leveren wij van verschillende fabrikanten. Deze technologie vindt u in alle uitvoeringen van onderstaande hoortoestellen. Hiermee kunt u veilig thuis een geheel vrijblijvende online proefperiode aangaan;

Korting bij aanschaf privaat hoortoestellen
Wanneer u via deze digitale route nieuwe hoortoestellen uit de vrije markt aanschaft krijgt u een korting van € 100,- per set. Dit zijn de ReSound Quattro, de Oticon OPN S, de Signia X (RIC en BTW) en de topmodellen van de Starkey Livio

Voor het veilig uitvoeren van een hoortest aan huis (of in één van onze servicepunten) volgen wij de COVID-19 richtlijnen voor audiciensbedrijven. Dit alles voor de veiligheid van u en onze medewerkers.