OogvoorOren.nl
Algemene informatie
Vergoedingen
- Vergoedingen hoortoestellen Zilveren Kruis, Interpolis, De Friesland, IAK, Prolife en FBTO
- Vergoedingen hoortoestellen Menzis, AnderZorg en Hema
- Vergoedingen hoortoestellen CZ, OHRA en Nationale-Nederlanden
- Vergoedingen hoortoestellen ONVZ, PNO en Vvaa
- Vergoedingen hoortoestellen DSW, StadHolland en inTwente
- Vergoedingen hoortoestellen VGZ, Univé, IZZ, IZA, Zekur, Bewuzt, Promovendum, National Academic, BeSured en UMC
- Vergoedingen hoortoestellen De Amersfoortse en Ditzo
- Vergoedingen hoortoestellen Eno, Salland en ZorgDirect
- Vergoedingen hoortoestellen en gehoorapparaten
- Vergoedingen hoortoestellen aan huis Eno, Salland en ZorgDirect
- Restitutie vergoedingen hoortoestellen VGZ, Univé, IZZ, IZA, Zekur, Bewuzt, Promovendum, National Academic, BeSured en UMC
- Vergoedingen hoortoestellen restitutie-polissen Zilveren Kruis, Interpolis, De Friesland, FBTO, IAK en Prolife
- Vergoedingen hoortoestellen Zilveren Kruis, Interpolis, De Friesland, IAK, Prolife en FBTO zorg aan huis
- Vergoedingen hoortoestellen Zorg en Zekerheid
- Vergoedingen hoortoestellen Zorg en Zekerheid zorg aan huis
- Vergoedingen hoortoestellen CZ-Just Label
- Vergoedingen hoortoestellen Eucare en Aevitae
Bestellen & Betalen
Online aanpassen
Onderhoudstips
- Hoe vervang ik de receiver van mijn ReSound of Interton hoortoestel?
- Hoe vervang ik de SureFit dome van mijn ReSound of Interton hoortoestel?
- Hoe vervang ik de filter van mijn ReSound of Interton hoortoestel?
- Hoe vervang ik de receiver van mijn Signia of Audio Service hoortoestel?
- Hoe vervang ik de Clickdome van mijn Signia of Audio Service hoortoestel?
- Hoe vervang ik de filter van mijn Signia of Audio Service hoortoestel?
- Hoe vervang ik de dome van mijn Signia of Audio Service IHO hoortoestel?
- Hoe vervang ik de filter van mijn Signia of Audio Service IHO hoortoestel?
- Hoe vervang ik de receiver van mijn Starkey hoortoestel?
- Hoe vervang ik de dome van mijn Starkey hoortoestel?
- Hoe vervang ik de filter van mijn Starkey hoortoestel?
- Hoe vervang ik de receiver van mijn Phonak hoortoestel?
- Hoe vervang ik de dome van mijn Phonak hoortoestel?
- Hoe vervang ik de filter van mijn Phonak hoortoestel?
- Hoe vervang ik de receiver van mijn Oticon of Philips hoortoestel?
- Hoe vervang ik de filter van mijn Oticon of Philips hoortoestel?
Onze dienstverlening tijdens het coronavirus
Audiciens zijn aangemerkt als een essentieel beroep. Zo kan goede communicatie van alle slechthorenden in deze bijzondere tijden worden geborgd. Wij blijven dus gewoon geopend.
> Klik hier om een afspraak te maken aan huis
> Klik hier om een afspraak te maken in één van onze hoorcentra
De impact van het coronavirus is gigantisch en treft ons allemaal, dus allereerst hopen wij dat u en uw dierbaren in goede gezondheid verkeren. Onlangs zijn er weer nieuwe corona-maatregelen aangekondigd. Daar goede communicatie in deze periode als essentieel wordt gezien is onze beroepsgroep ook als zodoende aangemerkt; essentiele zorg. Daarom mogen, kunnen en willen wij gewoon ons werk blijven doen. Wij zullen ons werk met de grootste mogelijke voorzichtigheid blijven uitvoeren. Wij voeren onze werkzaamheden uit aan de hand van voorgeschreven hygiënevoorschriften en de RIVM-richtlijnen, zoals het dragen van een mondkapje, het desinfecteren van de handen en het desinfecteren van de spreekkamers en audiocabines na elke afspraak. Zo kunnen wij in ieder geval bijdragen aan de kwaliteit van communicatie van onze klanten in een periode waarin dat gigantisch belangrijk is.
Naast de nieuwe landelijke maatregelen willen wij onze aanvullende maatregelen voor u op een rijtje zetten, om de gezondheid van u en onze medewerkers in deze tijd te kunnen blijven waarborgen.
- Wij werken vanaf nu uitsluitend op afspraak, binnenlopen bij de vestigingen is helaas niet meer mogelijk.
- Al onze medewerkers die aanwezig zijn op de vestigingen zijn volledig klachtenvrij.
- Wij voeren onze werkzaamheden uit volgens de hygiënevoorschriften en RIVM-richtlijnen.
- Wij werken tijdens de afspraken met mondkapjes en latex handschoenen. Deze worden eenmalig gedragen en vervangen.
- Nadat de afspraak heeft plaatsgevonden zal de zowel de spreekkamer als de audiocabine (indien gebruikt) volledig worden gedesinfecteerd voor de volgende afspraak.
- De inloopspreekuren komen te vervallen, om zo te voorkomen dat er te veel mensen samen zijn in de vestiging. Mochten uw hoortoestellen dringend service nodig hebben, maak dan een afspraak.
- Wij willen u graag verzoeken om geen afspraken te maken, als u (milde) verschijnselen van verkoudheid (neusverkoudheid, hoesten, niesen, keelpijn of koorts of in één van de risicogebieden bent geweest) vertoond. Wanneer u met klachten op de vestiging verschijnt zullen wij u verzoeken om huiswaarts te keren, ter bescherming van uzelf en onze medewerkers.
- Wanneer u een afspraak heeft met één van onze audiciens vragen wij u om met maximaal 1 persoon de spreekkamer te betreden. Uw metgezel mag plaats nemen in onze wachtruimte onder het genot van een kopje koffie.
- Wanneer u beschikt over online aanpasbare hoortoestellen, probeer een eventuele bijstelling van uw hoortoestellen dan digitaal en op afstand te laten verlopen.
- Wij verzoeken u om graag rekening te houden met de minimale afstand van 1,5 meter volgens de RIVM-richtlijnen.
- Wij willen u verzoeken om bij binnenkomst uw handen te desinfecteren bij de balie.
Uiteraard houden wij de situatie nauwlettend in de gaten. Wanneer de omstandigheden veranderen kan het zo zijn dat wij direct aanpassingen doorvoeren aan ons beleid. De gezondheid van u en onze medewerkers staan bovenaan.
Batterijen en onderhoudsproducten
Aangezien wij vanaf nu uitsluitend op afspraak werken, is het niet meer mogelijk om batterijen en andere onderhoudsproducten, zoals filters en domes bij de vestigingen aan te schaffen. U kunt deze producten eenvoudig en snel via onze webshop bestellen;
Mocht u verder nog vragen hebben met betrekking tot uw hoortoestellen of uw gehoor neem dan gerust contact met ons op. Wij wensen u enorm veel gezondheid.
-
Bel mij terug
Ma - Vr. 09:00 - 17:00
Momenteel zijn wij gesloten
-
Live chat
Nu online
Momenteel offline
-
E-mail
Supersnel antwoord
-
Bezoek een kliniek
11 klinieken in Nederland

- Audicien aan huis door heel Nederland
- 60 dagen gratis uitproberen*
- De 11 IntoEars hoorcentra
- Altijd 5 jaar volledige garantie
- Alle merken hoortoestellen
- Audiciens op de klantenservice
- Online aanpassen van hoortoestellen
"Komen na wat ze zeggen "
Oticon Siya 2 BTE PP
Adviseer oogvoororen.nl aan mensen die op zoek zijn voor een oplossing voor hun hoorprobleem!
Lees meerJean Coumans
"Een nieuwe wereld met geluid is voor me open gegaan."
Starkey Livio 1000 - mRIC 312
Vakkundige gehoormeting aan huis in alle rust.
Er is een wereld voor mij open gegaan. Ik hoor geluiden waar ik het bestaan niet meer van wist. Heerlijk.
Kees de Jong
"Uitermate tevreden"
Phonak Audéo Paradise P90-RT - Oplaadbaar
Op de eerste plaats gaat mijn dank uit naar Richard Hellings !
Fantastisch geadviseerd en begeleid door hem.
Een man met kennis van zaken op geluid, hoor en luistergebied.
Ook zeer coronaveilige behandeling.
Uiteindelijk gekozen voor Phonak Audeo Paradise P90 RT.
Prima apparaat. Zeer tevreden.
Een grote verbetering ten opzicht van Nadia Q90, nu mijn reserve apparaat.
Veel rustiger gehoor, bijgeluiden worden weg gefilterd.
Vooral het verminderde windgeruis, tijdens het fietsen, was een verademing.
Het gebruiksgemak en aanpassing via de app, die heel goed werkt, is een welkome aanwinst. Ook bijstellen op afstand gaat goed en eenvoudig.
Ik hoop hier nog vele jaren (gehoor) plezier aan te beleven.
Jan Schillemans
"Hoor nu weer geluiden die ik jaren niet heb gehoord! Zeker de tv-adapter is een uitkomst."
Oticon Xceed 2 SP
Ben zeer te spreken over de afhandeling en aan huis geboden service.
Lees meerM
"Fijne hoortoestellen"
Oticon Opn S 1 miniRITE
De hoortoestellen die ik hiervoor had zaten niet prettig en ik hoorde er ook niet goed mee, ook na aanpassing door de audicien. Dit was mijn tweede set hoortoestellen. Mijn eerste set was van het merk Oticon, maar de andere audicien leverde die niet meer. Na zoeken op internet kwam ik op de website van Oog voor Oren. Na telefonisch contact heb ik een afspraak gemaakt voor een bezoek aan huis. Op 3 december kwam Kim en heeft een volledige hoor test gedaan waarna zij uitkwam op dit type hoortoestel. Er ging een wereld voor mij open. Ik hoorde dingen die ik de afgelopen drie jaren met mijn andere hoortoestellen niet hoorde. Op 22 december is zij weer geweest en heeft de hoortoestellen aangepast (ze stonden voor mij wel erg hard). Tot nu toe ben ik tevreden.
Lees meerIrene de Oude-Coppens
"Dit apparaat overtreft mijn verwachtingen!"
Oticon Siya 1 MiniRITE T
Ik ben ontzettend blij met dit Hoortoestel!
Sinds 20 jaar kan ik mijn horloge weer horen tikken, als ik die aan m'n oor leg!
Ik hoor de vogeltjes weer zingen, het is wel even wennen van al die (nieuwe) geluidjes, want het is lang geleden dat mijn hersenen dit hebben kunnen verwerken.
Het is werkelijk 'n wedergeboorte van het echte geluid, ik word hier ontzettend blij van.
Er komt zoveel geluid op me af, dat ik 's-morgens nog even wacht om het hoortoestel in te doen!
Jan Pasmans
"in eerste instantie was het een positieve ervaring"
Starkey Livio 1000 RIC R - Oplaadbaar
ik ben nog niet tevreden over de hoge muziektonen, bijvoorbeeld van piano,
Door de coranamaatregelen heb ik nog geen ervaring hoe het is met gesprekken in grote groepen mensen
Bob van der Waaij
"Een goede uitleg en informatie."
Oticon Ruby 2 miniRITE R - Oplaadbaar
Na een drietal gehoor apparaten geprobeerd te hebben, en daarbij goed te zijn geïnformeerd. En ook geluisterd naar het advies, heb ik nu de goede die bij mijn gehoor passen.
vriendelijke groet L. Jansen
Loek Jansen
"Prima"
Oticon Ruby 2 miniRITE T
Vooral de bluetooth is erg fijn. Kan middels de mobiele telefoon heel goed een gesprek verstaan Ook luister ik veel naar luisterboeken, dat gaat prima.
Middels de muziek app, die is ingesteld met minder hoge en meer lage tonen, luister ik weer graag naar muziek.
Hoe het geluid zal zijn in groot gezelschap en bij lezingen kan ik door de Corona niet beoordelen.
JGH van Embden
"Zeer tevreden!"
Starkey Livio 1600 - RIC 312
Zeer tevreden met de Starkey Livio 1600-ric apparaten, vooral de vele instellingen die je op je eigen wensen kan aanpassen.
Ook de prettige behandeling en deskundigheid van de IntoEars medewerkers is zeker een pluspunt.
Gert Jan Teunissen
"Prima toestel en hele goede begeleiding"
Oticon Siya 1 MiniRITE
Een prettig hoortoestel. Verbetert de kwaliteit van horen aanzienlijk. Natuurlijk wordt het gehoor nooit meer helemaal optimaal.
Ben heel goed geholpen door de dame van Oog voor oren in Krimpen aan den IJssel.
Er wordt ruim de tijd genomen om alles uit te leggen, te controleren en gedurende een aantal weken verschillende toestellen uit te proberenprima toestel,
Henny Joling-Hendriks
"ik ben zeer tevreden over mijn hoortoestellen"
Oticon Ruby 2 miniRITE R - Oplaadbaar
In het begin erg veel moeite gehad met de hoortoestellen in doen.Mijn oorgangen zijn vrij klein .Nu gaat het goed en ik ben zeer tevreden over mijn hoortoestellen
Lees meerM.A. Schuurman-Vermeulen
"Vakkundig geholpen door Audicien Eindhoven. rustig en begripvol."
Starkey Livio 1600 RIC R - Oplaadbaar
Na 2xHOORZORG WAAR U OOK BENT. geraadpleegd Te hebben geluid aanpassing prima in equaliser volume en klankleur op persoonlijke maat.
Snel en zonder problemen.
Goed en deskundig geholpen door Audicien Eindhoven.
In standaardmode bij opstarten in de morgen goede afstelling. is meteen goed zonder Thrive app.
De 4 programma instellingen in het linker hoorapparaat is een gemak om snel een ander programma te kiezen in een andere omgeving.
en het volume instellen op het rechter hoorapparaat is ook een gemak zonder Thrive app. (is ook af te lezen op de Thrive app)
Toon v.Sluisveld
"Een scherper en helder gehoop en op een prettige en deskundige wijze geholpen."
Philips HearLink 2000 miniRITE
Heb met de bovengenoemde hoortoestellen een helder en scherper gehoor. Ben door uw medewerker van oogvoororen of Into Ears op een deskundige en zeer prettige manier geholpen en te woord gestaan.
Lees meerFrans Langemeijer
"Ik ben zeer tevreden."
Phonak Naida Marvel M90 - SP
Ik heb nu een kleine twee weken twee Phonaks, en ik kan alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik ben flink slechthorend, maar met behulp van de twee gehoorapparaten is dat aanzienlijk beter geworden.
Dat komt niet in de laatste plaats door de prima voorlichting en hulp van de audiciens. Prima!
Theo Janssen