Onze dienstverlening tijdens het coronavirus

De impact van het coronavirus is gigantisch en treft ons allemaal, dus allereerst hopen wij dat u en uw dierbaren in goede gezondheid verkeren. Onlangs zijn er weer nieuwe corona-maatregelen aangekondigd. Gelukkig hebben deze nieuwe maatregelen geen invloed op onze uitvoerende werkzaamheden. Wij zullen ons werk met de grootste mogelijke voorzichtigheid blijven uitvoeren. Wij voeren onze werkzaamheden uit aan de hand van voorgeschreven hygiënevoorschriften en de RIVM-richtlijnen, zoals het dragen van een mondkapje, het desinfecteren van de handen en het desinfecteren van de spreekkamers en audiocabines na elke afspraak. Zo kunnen wij in ieder geval bijdragen aan de kwaliteit van communicatie van onze klanten in een periode waarin dat gigantisch belangrijk is.

Naast de nieuwe landelijke maatregelen willen wij onze aanvullende maatregelen voor u op een rijtje zetten, om de gezondheid van u en onze medewerkers in deze tijd te kunnen blijven waarborgen.

• Wij werken vanaf nu uitsluitend op afspraak, binnenlopen bij de vestigingen is helaas niet meer mogelijk.
  • Al onze medewerkers die aanwezig zijn op de vestigingen zijn volledig klachtenvrij.
  • Wij voeren onze werkzaamheden uit volgens de hygiënevoorschriften en RIVM-richtlijnen.
    • Wij werken tijdens de afspraken met mondkapjes en latex handschoenen. Deze worden eenmalig gedragen en vervangen.
    • Nadat de afspraak heeft plaatsgevonden zal de zowel de spreekkamer als de audiocabine (indien gebruikt) volledig worden gedesinfecteerd voor de volgende afspraak.
  • De inloopspreekuren komen te vervallen, om zo te voorkomen dat er te veel mensen samen zijn in de vestiging. Mochten uw hoortoestellen dringend service nodig hebben, maak dan een afspraak.
  • Wij willen u graag verzoeken om geen afspraken te maken, als u (milde) verschijnselen van verkoudheid (neusverkoudheid, hoesten, niesen, keelpijn of koorts of in één van de risicogebieden bent geweest) vertoond. Wanneer u met klachten op de vestiging verschijnt zullen wij u verzoeken om huiswaarts te keren, ter bescherming van uzelf en onze medewerkers.
  • Wanneer u een afspraak heeft met één van onze audiciens vragen wij u om met maximaal 1 persoon de spreekkamer te betreden. Uw metgezel mag plaats nemen in onze wachtruimte onder het genot van een kopje koffie.
  • Wanneer u beschikt over online aanpasbare hoortoestellen, probeer een eventuele bijstelling van uw hoortoestellen dan digitaal en op afstand te laten verlopen.
  • Wij verzoeken u om graag rekening te houden met de minimale afstand van 1,5 meter volgens de RIVM-richtlijnen.
  • Wij willen u verzoeken om bij binnenkomst uw handen te desinfecteren bij de balie.

Uiteraard houden wij de situatie nauwlettend in de gaten. Wanneer de omstandigheden veranderen kan het zo zijn dat wij direct aanpassingen doorvoeren aan ons beleid. De gezondheid van u en onze medewerkers staan bovenaan.

Batterijen en onderhoudsproducten

Aangezien wij vanaf nu uitsluitend op afspraak werken, is het niet meer mogelijk om batterijen en andere onderhoudsproducten, zoals filters en domes bij de vestigingen aan te schaffen. U kunt deze producten eenvoudig en snel via onze webshop bestellen;

Mocht u verder nog vragen hebben met betrekking tot uw hoortoestellen of uw gehoor neem dan gerust contact met ons op. Wij wensen u enorm veel gezondheid.