Wat is online aanpassen van hoortoestellen?

Tegenwoordig is het mogelijk om de hoortoestellen op afstand aan te passen of bij te stellen. Dit wordt door hoor-experts remote fitting of remote fine-tuning genoemd. De e-audicien past uw hoortoestel aan met behulp van het internet, het enige wat nodig is is een app op uw smartphone. De aanpassingen worden dus rechtstreeks naar uw eigen hoortoestel gestuurd en kunnen gelijk gebruikt worden. Voor u als klant ideaal! U hoeft niet meer voor kleine aanpassingen naar een audicien toe maar u kunt dit gewoon vanuit huis online regelen, waardoor u minder tijd kwijt bent.

Voordelen:

• Aanpassingen nemen minder tijd in beslag

• U hoeft niet meer speciaal naar de audicien, of de audicien naar u

• Aanpassingen in de proefperiode worden heel snel gedaan waardoor het hoortoestel sneller aan uw wensen voldoet

• We kunnen de hoortoestellen waar u ook ter wereld bent aanpassen, dus ook als u op vakantie bent, waardoor u zonder zorgen volop kunt genieten.

De eerste hoortoestellen die via de Smartphone aangepast kunnen worden zijn vrij nieuw, allen gelanceerd in 2017, sindsdien komen er ieder half jaar weer nieuwe modellen op de markt. Wij denken dat vanaf 2019 ieder A-merk een dergelijk hoortoestel op de markt heeft.

Klik hier voor alle online aanpasbare hoortoestellen
Meer lezen? Klik hier over hoe online aanpassen van hoortoestellen werkt

minimize